Lite uppdatering :)

Jag har blivit sååå dålig på att blogga, har varken tid eller lust egentligen men nu gör jag det iallafall. Jag har fått öka endel i tid på mitt jobb vilket inte gör något alls, det är ju så roligt så jag går alltid med ett leende till jobbet. och hem med ett ännu större leende! Denna veckan har varit alldeles fantastisk men kan ju inte förneka att det ska bli skönt med ledighet tills på tisdag! Ikväll är jag bortbjuden på middag hos Monica & Claes, saknar deras mat, så med andra ord blir det en lugn fredagskväll. I morgon ska jag ha lite myskväll hemma hos mig med Carl & co. Film och massa onyttigheter står på schemat. På förmiddagen kommer även Danny med familj på fika hemma hos mig, så jag ska ställa mig och baka lite grann nu innan jag ska iväg.
Sockerkaka & Hallonpaj skall fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0