Skön dag

Jag VET att jag är URDÅLIG på att blogga men nu ska det bli ändring på det. Mitt internet har legat nere, vilket jag stör mig så enormt på. Det funkar i en dag eller två, sen ligger det nere igen och ringer man och klagar och ber om hjälp så får man " Jasså, det ska ju vara fixat nu" eller " Ja, vi har haft problem i det området men det är påväg att bli fixat" Så irriterande, TÄNK OM jag var jätte beroende av internet? Vilket jag inte är, men jag kunde ha varit.

Idag har jag varit ledig ifrån jobbet vilket har varit riktigt skönt, dagen började redan klockan 8.00 i morse då jag tog en låååångpromenad innan frukost, köpte med nybakat bröd och nypressad juice på vägen tillbaka, halv 10 kom Elina förbi och käkade frukost med mig. Perfekt sätt att starta en dag på! Hett tips! Sedan blev det en liten tripp till storebrorsan och hälsade på Angelica, Liam & Victor. Storebror jobbade så han fick jag inte träffa vilket var lite synd. Åh vet ni vad? När jag kom hem så bjöd min SUPERSÖTA granne, Alva - 82år in mig på kaffe och nybakta bullar! Hon är så himla härlig denna tanten, eller DAM som hon föredrar att bli kallad! Jätte pigg och en riktigt tuffing, för sin ålder. Idag berättade hon om att hon skall minsann ut och åka Färja till helgen och undrade om hon skulle köpa med något till mig! :) Så söt!

Nu ska jag se till att laga lite middag och sedan blir det en STOR kopp med varm choklad med mashmallows till Desperate Housewives! :)

Kommentarer
Postat av: My

haha nää, guud vad söt DAM! :) Dom blir så glada av lite sällskap o prat, :)

2009-10-27 @ 20:19:50
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0