Tisdag.

Jag är så dålig på att blogga, men nu har min kära vän Lucas klagat ett tag så jag ger med mig och slänger in ett inlägg! Idag har jag varit ledig och spenderade förmiddagen med tvättmaskinen, extremt långtråkigt. Vid 12 så drog jag hem till Elina som bjöd på lunch, pasta & pastasås - enkelt men mycket gott! ;)

Annars har det inte hänt ett skit men om en stund kommer Calleballe hit, blir middag,  sedan Desperate Housewives + Christine! Klyftpotatisen står redan i ugnen och så blir det fläskfilé till det! Har verkligen en förkärlek till den rätten. Calle lovade att köpa med sig chips, dipp & dricka dessutom! Jag är så nyttig!

Jaja, detta får räcka för stunden!

Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0