Jobb:)

Halloj!
Känner mig duktig som uppdaterar bloggen GANSKA ofta nu iallafall. Ett tecken på att jag inte har något liv efter jobbet kanske? Flera vänner har kommit in på diverse olika universitet runt om i landet (och ett par utomlands också) känner mig rätt ensam om att bli kvar i Stockholm faktiskt men det är sådant man får ta. Jag har lägenhet,och jobbet på "Kortis" hemmet fick jag! Min anställning på mitt nuvarande jobb går ut på fredag nästa vecka. (Samtidigt som  min flytt) och nu till helgen ska jag få komma och presentera mig för dem som bor på kortisboendet och bekanta mig med dem. Sedan kommer jag att få mitt schema för att se hur jag jobbar.  :) Det ska bli jätte roligt iallafall! Ser fram emot det.



Kommentarer
Postat av: My

Jag tackar & säger detsamma till lägenheten och det nya jobbet! =)

Du verkar ha många bollar i luften, men hoppas allt går som smort med flytten :D

2009-07-21 @ 18:20:58
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0