Suck!

Nu har jag internet i lägenheten, underbart. Pappa var här idag, and still is. Han tyckete att jag hade möblerat konstigt och opraktiskt (?!)  vi åkte sedan i väg hem till Danny & Angelica eftersom han ville träffa sitt nya barnbarn :) Det var kul att se hur Liam agerade när all uppmärksamhet riktades mot Lillen. Tillsut fick han troligtvis nog och sa  "Hur kan det vara så roligt att titta på en bebis som bara dregglar???"  Kämpigt att inte vara ensambarn längre måntro? Blev ingen lång visit utan jag och pappa åkte iväg och åt lunch sedan sa han att han "trodde" att han inte kommer att kunna komma på min födelsedag nästa vecka. Är inte direkt fövånad. Visst, jag fyller år mitt i veckan och folk jobbar då förstår jag att det kan vara svårt men han hade inte några planer på att komma helgen efter heller. Han frågade vad jag önskade mig, sa att jag inte visste eftersom jag inte vill önska mig pengar utav honom då han sätter in pengar på mitt konto utan att jag ens behöver be om det ELLER om han vet att han svikit mig på något sätt, helt ärligt så tycker jag inte om det men jag kan inte direkt säga nej heller.  Tycker han är irriterande men får se vad det blir. Han kommer inte att komma, det vet jag iallafall. Nu har han iallafall åkt tillbaka till Göteborg. Finally. Carl kommer över snart, vi ska laga mat tillsammans och ha myskväll :)

Kommentarer
Postat av: My

tack för dom omtänksamma orden <3

2009-08-06 @ 20:55:00
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0