Hjälp?

Mitt internet har inte funkat så har inte haft någon möjlighet att uppdatera något men nu så! Dagen spenderades hemma hos min bror Danny så det blev endel bebisgos med lille Victor och massa med bus med Liam.
Men nu är jag hemma och jag är så trött, sitter och nickar och försöker hålla mig vaken så det blir sängen för min del om bara ett par minuter.

Nästa vecka jobbar jag Mån-tisdag + fredag-söndag. På måndag har jag mitt första nattpass på helt egen hand och känner mig lite nervös inför det, men förhoppningsvis så går det bra. Japp. Vad har jag mer på hjärtat? Jo, jag har ett litet dilemma! Jag ska som bestämt åka till USA i januari 2010 MEN det har dykt upp ett nytt jobb som aupair/barnflicka.  Med risk av att det låter riktigt långsökt men iallafall, min faster är gift med en amerikansk man som då har lite släkt i USA och mina kusinerns kusiners familj behöver en aupair/barnflicka och min faster hade då föreslagit mig och nu vet jag inte vad jag vill. Känns på något sätt säkrare att åka till några som jag "vet" vilka dom är + att jag får en ganska bra betalning. Det är fyra barn i åldrarna 0-6år. Tvilligar på 3 månader, en 3åring och en 6åring. De vill ha svar SENAST på onsdag! VAD SKA JAG GÖRA?

Kommentarer
Postat av: My

go for it!

2009-09-06 @ 21:21:30
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0