Födelsedagen

Igår fyllde jag 19. Hade en mycket trevlig födelsedag, den första som jag fick bjuda hem folk till mig på kalas! Jätet mysigt!  Jobbade en stund på morgonen och blev uppvaktad där, fick jätte fina teckningar av barnen & en jätte fin svart vas som passa prefekt i mitt vardagsrum!

Blev upphämtad på jobbet av mormor & morfar som sedan kom och fikade med mig :) Fick presentkort så nu jag kan köpa massa mer saker till hemmet och fem par strumpor & trosor haha. De har gett mig det varje jul  & födelsedag  sen jag var föddes så det är liksom ett måste. Har tur at jag har en sådan bra mormor med bra smak, trosorna var jätte fina!
Sedan tittade mamma, Danny, Angelica, Liam & Victor (som de äntligen bestämt att bebisen ska heta!)  in efter en stund. Av mamma fick jag 1500:- + en bukett med rosor , av Danny & co fick jag en kokbok med italienska maträtter, 2 Filippa K muggar ( Nu har jag 4, fick ju 2 stycken av en kompis på studenten också!) sedan lovade Angelica mig en klippning inom en snar framtid :)

På posten fick jag 500kr av min faster+familj och 1000kr:- av farmor & farfar.

På lördagkväll har jag bjudit hem kompisarna & på dagen kommer det lite mer släkt hit. Jätte skoj!


Tack för en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: My

uuuuuuuppdateraaaaaaaaaaaaa!!! :D

2009-08-28 @ 18:28:44
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0