Massa under underbara saker!!

Nu är jag inflyttad! Internet funkar dock inte i min lägenhet än men det skall fixas i morgon, sitter hemma hos Carl just nu. Har inte plockat upp riktigt allt än men det är på G. Vardagsrummet skall även tapeseras men det får vänta ett tag. Åh vad jag älskar att vara självständig och det har jag ändå bara varit i ehm... en dag. Har HANDLAT idag, mat till MITT kylskåp! Fy satan vad roligt det är att handla mat!

Imorgon kommer min pappa hit till Stockholm, han vill kolla lägenheten eftersom att han ändå ska stå för den när jag åker i väg och är Au Pair. Han säljer då sin övernattnignslägenhet och använder min lägenhet istället. Perfekt! Att han kan göra något vettigt för en gångsskull :)

Nästa vecka fyller jag 19 dessutom. Önskar mig pengar & inredningssaker och nu till den ALLRA underbaraste saken....



JAG BLEV FASTER I MORSE!  07.05 föddes en liten kille på 3180gram och 48cm!  Redan klockan 12.00 hade jag hunnit in till BB och kolla på pojken! Han är så underbart söt och så liten så liten. GRATTIS Danny & Angelica! Och Liam förståss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0