Liams födelsedag!

Idag har jag varit i väg och impulsklippt mig, satt hemma hos brorsan och Angelica när vi började prata om när Angelica skulle klippa mig, så vi tog det på en gång istället. Blev superbra (som alltid!) Magen på henne börjar bli ganska stor nu också, bebisen kommer ju om mindre än 4 månader!

Liam fyllde 4år igår dessutom, sötaste killen <3  Han är verkligen den personen som gör mig så där extra lycklig, det räcker med att han ler mot mig så smälter jag, och nu är han fyra hela år! Älskade lillplutten!  Liams födelsedag betyder också att det närmar sig ytterligare ett år utan min bror Eddie, nästa onsdag är det fyra år sedan han gick bort. Känns jobbigt som vanligt... jaja.. Vi var i väg på kalas igår då förståss och firade lillprinsen, han hade fått såååå mycket födelsedagspresenter och han var nog världens lyckligaste lilla kille just då. Han sken som en sol heeela dagen och busade hej vilt med allt och alla!

Kommentarer
Postat av: My

Känner igen mig det med din brors son, man kan inte motstå dom söta jäklarna. Det är härligt att vara faster! :)

2009-04-14 @ 20:07:19
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0